radikal kısmını hiç sempatik bulmuyorum.
radikal kararlar da bi o kadar aksine.
hey gidi,
insanın karar verişlerinin inanılmaz özgüveni hey...
insanı yeniden başlatabilir,
hatta bir kaçı daha sıralanıverir.
olamaz mı, olur. özgüven de bunu doğurur.
ama ya
değiştikçe güzelleşir mi insan ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder